با ما در تماس باشید

مادر عزیز, پدر گرامی

مدرسه سهراب سپهری، به منظور پاسداشت فرهنگ ایران در سال ۲۰۱۷ در شهر تورنتو کانادا تاسیس شد. متود ما بر اساس آموزش تلفیقی دروس به فارسی (فارسی امرسن) بنا شده است. مدرسه سهراب سپهری زیر مجموعه مدارس مسد در ایران بوده و از پشتوانه آموزشی-لوجیستیکی آن موسسه غیر دولتی بر خوردار است.

ساختار و برنامه ریزی مدرسه سهراب سپهری بر اساس ایجاد محیطی شاداب برای دانش آموزان میباشد

کادر مدرسه نحوی به شادابی محیط آموزشی

اهتمام کادر اجرایی مدرسه بر ایجاد محیطی شاد و صمیمی برای فرزندانمان است. در عین حال کادر آموزشی ما از بین بهترین و پر سابقه ترین آموزگاران رسمی مدارس ایران تشکیل شده است. امسال اولین سال بازگشایی مدرسه به طور حضوری, بعد از حدود ۲ سال فعالیت مجازی به علت شرایط فوق العاده بهداشتی است. به همین خاطر در نظر داریم تا این ارتباط نزدیک را غنیمت شمرده و با برگزاری برنامه های آموزشی متنوع و جذاب برای عزیزانمان، شما را در آموزش زبان مادری به نسل جدید ایرانیان دور از وطن یاری نماییم.

موفقیت ما به پشتوانه اعتماد ۳۰ ساله شما به خانواده مدارس مسد (مبینا، سهراب سپهری تهران و دکتر حسابی) میباشد. این اعتماد مایه مباهات و دلگرمی ماست. به امید آنکه با حسن تدبیر شما و تلاش تمامی کارکنان مجموعه، فرزندانمان را برای رسیدن به درجات بالای موفقیت یاری نماییم.

سوالات متداول شما

  • تفاوت

    مدرسه فارسی چه تفاوتی با دیگر مدارس معمول کانادایی دارد؟

    مجموعه مسد با توجه به نیاز جامعه ی ایرانیان مقیم کانادا و در راستای حفظ ارزش های فرهنگی و سنتهای ایرانی، مجتمع سهراب سپهری را راه اندازی کرد. این مجتمع تنها مدرسه ای است که ضمن ارائه کارنامه ی رسمی از اموزش و پرورش ایران برای تمام مقاطع تحصیلی،به صورت مجزا آموزش زبان پارسی، برای گروه های سنی خردسال تا بزرگسال را به صورت گروهی و یا خصوصی در محیطی شاد همراه با متخصصین و دبیران کارآزموده ارایه می دهد.

  • مدرک

    آیا مدرک تحصیلی این مدرسه مورد پذیرش آموزش و پرورش ایران هست؟

    بله، مدارک تحصیلی از وزارت آموزش و پرورش ایران صادر میشود

  • شرایط

    شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام چیست؟

  • هزینه

    هزینه ثبت نام چقدر است؟

    هزینه های ثبت نام با توجه به پایه تحصیلی و برنامه های آموزشی اضافه متنوع است. علاوه بر این هزینه هایی مانند کتاب ناهار و .. هم وجود دارد. با این حال شما میتوانید در لینک زیر اطلاعات دقیق تری را با توجه به جدول ارائه شده بدست آورید

    جدول قیمت ها

تماس با مدرسه

صدا و پیام شما انرژی بخش راه ما است

+1 647 285 8512
info@sohrab-farsischool.com
10670‌‌‌‌‌ Yonge St, Suit 203, Richmond Hill, ON L4C 3C9, Canada